76 zo 100 Best Global Brands 2013 používa na reklamné účely Victorinox

13. 10. 2014

Produkty Victorinox sa vďaka svojej kvalite, funkčnosti, inovatívnosti a ikonickému dizajnu stali mimoriadne obľúbené aj v našich zemepisných šírkach. Z marketingového hľadiska je zaujímavá najmä ich univerzálnosť a domáci podnikatelia sa prezieravo čoraz viacej spoliehajú na overenú kvalitu a tradíciu.  

Ideálny reklamný predmet musí na jednej strane spĺňať náročné kvalitatívne požiadavky a svojim Victorinox brandovanie črienokprevedením obdarovaného upútať, pričom na strane druhej sa dôraz samozrejme kladie na jeho primeranú cenu. Fľaša vína alebo guľôčkové pero sú svojou cenou mimoriadne atraktívne, avšak ich životnosť je obmedzená a tak sú schopné tento atribút napĺňať iba v obmedzenej miere. V neposlednom rade je tiež potrebné zabezpečiť dostatočnú kvalitu prevedenia, pretože jednoduché a nekvalitne vyhotovené výrobky dokážu potom dobrému menu značky skôr uškodiť a výsledný efekt je v plnom rozpore s pôvodným cieľom. 

Victorinox naproti tomu ponúka vreckové nože, kuchynské nožSwissCard ako identifikačná karta pre podujatie Okolo Slovenska 2014e a rôzne iné doplnky v prijateľných cenách od hodnoty fľaše štandardného vína a vďaka tomu sa vo svojej triede stal bezkonkurenčným reklamným predmetom. Popularitu si získal nielen kvôli mimoriadne kvalitnému prevedeniu, ale aj kvôli samotnému brandovaniu výrobkov, ktoré je možné dekorovať, tampónovou tlačou, laserovaním, gravírovaním, zasaďovaním kovových platničiek s 2D alebo 3D logom do čirienky čepele a ďalšími spôsobmi. 

V prípade záujmu o ďalšie informácie alebo vytvorenie kalkulácie nás neváhajte kontaktovať.

 

Prehľad 100 Best Global Brands používajúcich produkty Victorinox na reklamu


Späť
31. 1. 2024

Victorinox získal hodnotením slovenských spotrebiteľov a komisie expertov ocenenie Superbrands 2024

Slovenskí spotrebitelia a komisia expertov udelila značke Victorinox cenu Slovak Superbrands Award 2024. Ôsmy krát sme sa tak zaradili do skupiny elitných značiek, ktoré symbolizujú úspešný rozvoj a zvyšovanie hodnoty.

viac »
16. 10. 2023

Dva veľké symboly Made in Italy štýlu sa spojili za účelom oslavy tradičného talianskeho kávového rituálu

Bialetti a Dolce&Gabbana spoločne oslavujú tradičný taliansky kávový rituál. Moka Express v exkluzívnej edícii Dolce&Gabbana vzdáva postu umeleckému remeslu, krajine a jedinečným farbám Sicílie.

viac »
5. 10. 2023

Na podujatí Superbrands Tribute Event 2023 sme si prevzali ako Victorinox Slovensko prestížne ocenenie

Program oceňovania najlepších značiek Superbrands predstavil v rámci galavečera Superbrands Tribute Event niektoré z ocenených značiek pre ročník 2023, medzi ktorými opäť nechýbal ani Victorinox Slovensko.

viac »

Prihlásenie do newslettra

Chcete byť informovaný o novinkách a výhodných ponukách?
Prihláste sa k odoberaniu

Akceptujeme platbu kartami:

cardpayimage