Na podujatí Superbrands Tribute Event 2017 sme si prevzali ako Victorinox Slovensko prestížne ocenenie

5. 10. 2017

Desiaty ročník odovzdávania ocenení Superbrands Slovakia, ktorý sa konal 6. októbra 2022 v priestoroch bratislavského hotela Radisson Blu Carlton, bol výnimočný nielen vďaka skvelým značkám, ale aj jubileu. Desať rokov úspešného pôsobenia na trhu s výsadou oceňovať tie najlepšie zo značiek na Slovensku bol dôvod navyše, prečo mal tohtoročný event ešte o niečo výnimočnejšiu atmosféru. „Program Superbrands je naším dlhodobým projektom, ktorý sme museli vybudovať takmer od nuly – aj keď so silným medzinárodným zázemím a skúsenosťami. Ako sa naša rodina rozrastala, museli sme aj my hľadať stále väčšie priestory pre rodinné oslavy, pozývať stále viac príbuzných a robiť stále väčšiu párty", povedal András Wiszkidenszky, regionálny riaditeľ  Superbrands Slovakia.

Galavečer bol oslavou ako sa na okrúhle výročie patrí, so  zástupcami ocenených značiek, porotcami, predstaviteľmi verejného života a odborníkmi na branding a marketing. Slávnostným večerom sprevádzala so šarmom sebe vlastným moderátorka Vera Wisterová. O umelecký zážitok sa postarala energická kapela Funkiez, ktorá rozpohybovala sálu svojim energickým vystúpením.


Výnimočné príbehy slovenských značiek

Spoločnosti sa do výberu Superbrands neprihlasujú, pretože sú vyberané podľa prestíže, inovatívnosti a povedomia o značke na slovenskom trhu. Pečať kvality Superbrands odráža silu, stabilitu a vytrvalosť ocenených značiek a ich schopnosť posúvať hranice, inovovať a neustále sa zlepšovať. Hovorí za nich ich obchodné výsledky a sila ich značky. Aby sa značky stali Superbrandmi, musia mať nielen skvelé produkty a služby, ale aj vynikajúce renomé a silný príbeh. Ich príbehy každý rok nájdete aj v exkluzívnej ročenke Superbrands, ktorá slúži ako pripomienka úspechu nielen vďaka na mieru prispôsobeným obálkam, ale aj bohatému obsahu.

“Skladám hold všetkým oceneným značkám za rok 2022. Za to, ako sa s aktuálnymi výzvami dokážu vysporiadať a ako sa im na trhu darí. V krátkej histórii Slovenska azda nebolo ťažšie obdobie ako posledných niekoľko mesiacov. Na druhej strane, možno práve tie boli najľahšími v porovnaní s tými, ktoré nás v najbližšej budúcnosti čakajú. Držme si preto palce, pomáhajme si, buďme vytrvalí, doprajme si úspech a snažme sa každý za seba, ale aj spoločne, aby bol zajtrajšok krajším casom pre život oproti súčasnosti. Aj vďaka hodnotným značkám okolo nás", píše v predhovore k ročenke Braňo Polák, CEO Starmedia Co.


Čestné ocenenie a osobnosť roku

Víťazom špeciálneho ocenenia Honorary Superbrand pre rok 2022 sa stala nadácia Človek v ohrození, ktorá začala s pomocou všade, kde je to potrebné, už pred 23 rokmi. Odvtedy sa stala najväčšou humanitárnou organizáciou na Slovensku a pôsobí v 29 krajinách po celom svete. „Právo na dôstojný život nie je privilégiom, mal by naň mať nárok každý človek. Rok 2022 nám ukázal, že hodnoty organizácie Človek v ohrození: profesionalita, úcta k človeku, transparentnosť, partnerstvo, sú hodnoty, ktoré prispievajú k vytvoreniu tolerantnej solidárnej spoločnosti. Krízové časy, akými je aj vojna na Ukrajine, preverili našu organizáciu, potvrdili, že ľudia v nej sú skutoční profesionáli, a Človek v ohrození tak môže pomáhať tam, kde je to potrebné“, povedala Andrea Najvirtová, riaditeľka organizácie Človek v ohrození.

Slovensko nežiari na športovej mape až tak často ako väcšie krajiny s lepšou podporou športu a bohatou tradíciou v mnohých disciplínach, ale keď sa dostane na výslnie, stojí to za to. Presne takouto športovou kométou je aj elitná lyžiarka Petra Vlhová, ktorá svoje majstrovstvo aj osobnú značku budovala krok po kroku, až sa stala tou najlepšou na svete v neskutočne silnej konkurencii. A práve kvôli húževnatosti, odhodlaniu a šíreniu dobrého mena Slovenska v zahraničí jej odborná porota Superbrands udelila titul Superson – Osobnosť roka.


O programe 

Superbrands je najuznávanejšou nezávislou globálnou autoritou v oblasti hodnotenia a oceňovania obchodných značiek. Titul Superbrands je znakom špeciálneho postavenia a uznaním špeciálnej pozície značky na lokálnom trhu. Pečať Superbrands získavajú značky s vynikajúcou povesťou – zákazníci si s nimi spájajú významné hodnoty a majú k nim osobný vzťah. Od svojho vzniku vo Veľkej Británii si projekt získal celosvetové uznanie a dnes je cena Superbrands uznávaná ako špeciálne ocenenie, ktoré na základe zjednotených kritérií a metód každoročne identifikuje najlepšie z najlepších značiek vo viac ako 90 štátoch na 5 kontinentoch.


Spoločná fotografia ocenených značiek Superbrands 2017 


Späť
31. 1. 2024

Victorinox získal hodnotením slovenských spotrebiteľov a komisie expertov ocenenie Superbrands 2024

Slovenskí spotrebitelia a komisia expertov udelila značke Victorinox cenu Slovak Superbrands Award 2024. Ôsmy krát sme sa tak zaradili do skupiny elitných značiek, ktoré symbolizujú úspešný rozvoj a zvyšovanie hodnoty.

viac »
16. 10. 2023

Dva veľké symboly Made in Italy štýlu sa spojili za účelom oslavy tradičného talianskeho kávového rituálu

Bialetti a Dolce&Gabbana spoločne oslavujú tradičný taliansky kávový rituál. Moka Express v exkluzívnej edícii Dolce&Gabbana vzdáva postu umeleckému remeslu, krajine a jedinečným farbám Sicílie.

viac »
5. 10. 2023

Na podujatí Superbrands Tribute Event 2023 sme si prevzali ako Victorinox Slovensko prestížne ocenenie

Program oceňovania najlepších značiek Superbrands predstavil v rámci galavečera Superbrands Tribute Event niektoré z ocenených značiek pre ročník 2023, medzi ktorými opäť nechýbal ani Victorinox Slovensko.

viac »

Prihlásenie do newslettra

Chcete byť informovaný o novinkách a výhodných ponukách?
Prihláste sa k odoberaniu

Akceptujeme platbu kartami:

cardpayimage