Na podujatí Superbrands Tribute Event 2023 sme si prevzali ako Victorinox Slovensko prestížne ocenenie

5. 10. 2023

Jedenásty ročník odovzdávania ocenení Superbrands Slovakia sa konal 4. októbra v priestoroch hotela Radisson Blu Carlton v Bratislave. Ocenenie za rok 2023 si na podujatí prevzalo 29 značiek v kategórii Consumer Superbrands a 7 značiek získalo titul Business Superbrands. Slávnostným večerom hostí sprevádzala moderátorka Vera Wisterová. O umelecký zážitok sa postarala speváčka ZEA, okrem svojho speváckeho talentu a osobitému prejavu, známa aj z úspešného slovenského seriálu Iveta.


Výnimočné príbehy na slovenskom trhu
Do programu Superbrands sa firmy nemôžu svojvoľne nominovať alebo prihlásiť. Pečať kvality odráža silu, zodpovednosť a vytrvalosť ocenených spoločností a ich schopnosť posúvať hranice a neustále nachádzať nové riešenia. Značky sú vyberané podľa prestíže, inovatívnosti a povedomia o značke na slovenskom trhu. Aby sa značky stali členmi elitného klubu Superbrands musia mať nielen vysokú kvalitu a vynikajúce renomé, ale aj silný príbeh. Tie sú každoročne spísané v ročenke Superbrands a slúžia ako pripomienka úspechu a unikátnej pozície ocenených značiek na slovenskom trhu. Branding je základným kameňom úspešného podnikania, či už pre malé a stredné podniky a veľké korporácie, alebo pre jednotlivcov. Je to tvár a identita firmy, ktorá vás odlišuje od konkurencie a vytvára vzťahy s vašimi zákazníkmi. Byť rozpoznateľný a zapamätateľný je v konkurenčnom boji obrovskou výhodou. Iba logo však nestačí. Pri budovaní značky je potrebné mať jasnú a autentickú víziu. Je potrebné si uvedomiť, čo presne má vaša značka reprezentovať, pretože prostredníctvom nej nereprezentujete len konkrétny produkt alebo službu“, píše v predslove ročenky Matúš Medvec, prezident Úradu priemyselného vlastníctva SR.


Čestné ocenenie pre Nadáciu Pontis

Víťazom špeciálneho ocenenia Honorary Superbrand pre rok 2023 sa stala Nadácia Pontis. Jedna z najväčších nefiremných nadácií na Slovensku sa venuje trom strategickým témam – zodpovednému podnikaniu, strategickej filantropii a sociálnym inováciám. Víziou Nadácie Pontis je Slovensko, ktoré pozná silu zmysluplnej spolupráce. Miesto, kde štát, firemný a občiansky sektor spoločne vytvárajú krajinu, v ktorej ľudia túžia žiť, vzdelávať sa a pracovať. Poslaním nadácie je pomocou svojich programov vytvárať takéto zmysluplné spojenia. „Veríme, že spolupráca nie je len cestou. Sme presvedčení, že spolupráca je mostom medzi tým, čím Slovensko je, a tým, čím môže byť. Pretože zmenu môže začať jednotlivec, dokončíme ju však len spolu“, povedali Martina Kolesárová a Michal Kišša, výkonní riaditelia Nadácie Pontis.


Osobnosťou roka Marek Hamšík

Hovorí sa, že čím skôr v športe začnete, tým väčšia je šanca na úspech. Slovenský futbalista Marek Hamšík bol v tom prípade na úspech predurčený. Jeho starý otec mu totiž kopačky kúpil ešte pred jeho narodením. O tri dekády ukončil svoju futbalovú kariéru ako žijúca legenda talianskeho Neapolu, kde sa stal najmladším kapitánom a druhým najlepším strelcom histórie klubu. V klubovej kariére odohral vyše 500 zápasov, v ktorých strelil viac ako 120 gólov.

Okrem úspešnej futbalovej kariéry sa venuje aj podnikaniu pod značkou Hamšík Winery a ďalšími z úspešných aktivít sú Bounce Park – športovo zábavný park, kaštieľ vo Vlkanovej a futbalová akadémia v Banskej Bystrici. „Nikdy nezabudnem odkiaľ som vyšiel,“ hovorí Marek Hamšík.


O programe                                     

Superbrands je najuznávanejšou nezávislou globálnou autoritou v oblasti hodnotenia a oceňovania obchodných značiek. Titul Superbrands je znakom silného postavenia a uznaním špeciálnej pozície značky na lokálnom trhu. Pečať Superbrands získavajú značky s vynikajúcou povesťou – zákazníci si s nimi spájajú významné hodnoty a majú k nim osobný vzťah. Od svojho vzniku v roku 1994  vo Veľkej Británii si projekt získal celosvetové uznanie a dnes je cena Superbrands uznávaná ako špeciálne ocenenie, ktoré na základe zjednotených kritérií a metód každoročne identifikuje najlepšie z najlepších značiek vo viac ako 90 štátoch na 5 kontinentoch.



Späť
31. 1. 2024

Victorinox získal hodnotením slovenských spotrebiteľov a komisie expertov ocenenie Superbrands 2024

Slovenskí spotrebitelia a komisia expertov udelila značke Victorinox cenu Slovak Superbrands Award 2024. Ôsmy krát sme sa tak zaradili do skupiny elitných značiek, ktoré symbolizujú úspešný rozvoj a zvyšovanie hodnoty.

viac »
16. 10. 2023

Dva veľké symboly Made in Italy štýlu sa spojili za účelom oslavy tradičného talianskeho kávového rituálu

Bialetti a Dolce&Gabbana spoločne oslavujú tradičný taliansky kávový rituál. Moka Express v exkluzívnej edícii Dolce&Gabbana vzdáva postu umeleckému remeslu, krajine a jedinečným farbám Sicílie.

viac »
5. 10. 2023

Na podujatí Superbrands Tribute Event 2023 sme si prevzali ako Victorinox Slovensko prestížne ocenenie

Program oceňovania najlepších značiek Superbrands predstavil v rámci galavečera Superbrands Tribute Event niektoré z ocenených značiek pre ročník 2023, medzi ktorými opäť nechýbal ani Victorinox Slovensko.

viac »

Prihlásenie do newslettra

Chcete byť informovaný o novinkách a výhodných ponukách?
Prihláste sa k odoberaniu

Akceptujeme platbu kartami:

cardpayimage