Súťaž o dizajnové návrhy novej limitovanej edície Victorinox Classic 2018 už začala a zapojiť sa môžete každý

5. 6. 2017

Švajčiarsky Armádny Nôž je jedným z ikonických symbolov Švajčiarska. Väčšina ľudí je zvyknutá na jeho klasické červené prevedenie a nezameniteľný symbol s krížom a štítom. Od roku 1884, keď si Karl Elsener otvoril svoju prvú nožiarsku dielňu v meste Ibach-Schwyz, je produkcia situovaná na tomto malebnom mieste. Aj keď je tento originál často krát napodobňovaný, Victorinox je stále celosvetovým lídrom v produkcii vreckových nožov.

V poradí už 7. krát vyhlásil Victorinox cez dizajnovú platformu jovoto súťaž o popopulárnu limitovanú edíciu Classic. Každoročne dostanú dizajnéri, ilustrátori alebo aj nadšení amatéri z celého sveta možnosť prihlásiť svoj návrh, ktorý sa môže ocitnúť vo výrobe! Pri príprave tohtoročnej súťaže chce o vás Victorinox naozaj počuť! Uverejnite video seba/svojej práce na sieťach Facebook, Instagram alebo Twitter s obsahom: „Ahoj, ja som >vaše meno< vo svojom rodnom jazyku a v anglickom jazyku: „I‘m from/live in Slovakia and I‘m looking forward to the Places of the World project because….“ a uveďte dôvod, prečo sa na projekt tešíte. Použite prosím hashtagy #MyVictorinox a #VictorinoxPlacesOfTheWorld, aby sme video vedeli nájsť. Tieto budú pravidelne aktualizované a najpopulárnejšie sa ocitnú vo výročnom projektovom videu!

Bolo to v roku 2012, keď sa Victorinox rozhodol po prvý raz otvoriť proces navrhovania modelov limitovanej edície Classic prostredníctvom návrhárov a Victorinox fanúšikov po celom svete. Nepremeškajte preto šancu vytvoriť vzrušujúci, ikonický a jedinečný dizajn tejto kolekcie. Pozrite si tiež aktuálne nože limitovanej edície Classic 2017 alebo predchádzajúcich limitovaných edícií. Ústrednou témou nadchádzajúcej limitovanej edície 2018 sú Miesta Sveta a je venovaná všetkým špeciálnym a unikátnym kútom sveta, ktoré vás inšpirujú. 

Neváhajte preto využiť túto jedinečnú príležitosť spojenia s inovatívnym svetovým publikom či možnosť vyhrať jednu z 51 hotovostných cien v celkovej hodnote 37.500€. Viac informácií nájdete priamo na súťažnej stránke jovoto.


Späť
31. 1. 2024

Victorinox získal hodnotením slovenských spotrebiteľov a komisie expertov ocenenie Superbrands 2024

Slovenskí spotrebitelia a komisia expertov udelila značke Victorinox cenu Slovak Superbrands Award 2024. Ôsmy krát sme sa tak zaradili do skupiny elitných značiek, ktoré symbolizujú úspešný rozvoj a zvyšovanie hodnoty.

viac »
16. 10. 2023

Dva veľké symboly Made in Italy štýlu sa spojili za účelom oslavy tradičného talianskeho kávového rituálu

Bialetti a Dolce&Gabbana spoločne oslavujú tradičný taliansky kávový rituál. Moka Express v exkluzívnej edícii Dolce&Gabbana vzdáva postu umeleckému remeslu, krajine a jedinečným farbám Sicílie.

viac »
5. 10. 2023

Na podujatí Superbrands Tribute Event 2023 sme si prevzali ako Victorinox Slovensko prestížne ocenenie

Program oceňovania najlepších značiek Superbrands predstavil v rámci galavečera Superbrands Tribute Event niektoré z ocenených značiek pre ročník 2023, medzi ktorými opäť nechýbal ani Victorinox Slovensko.

viac »

Prihlásenie do newslettra

Chcete byť informovaný o novinkách a výhodných ponukách?
Prihláste sa k odoberaniu

Akceptujeme platbu kartami:

cardpayimage