Victorinox boduje aj v segmente kozmetiky, parfém Rock vyhral dve ceny WorldStar Packaging Awards 2017
WorldStar Packaging Award je najprestížnejšou priemyslovou súťažou hodnotiacou balenie výrobkov. V roku 2017 bolo hodnotených celkovo 291 produktov z 35 krajín sveta. Medzi víťazmi boli zvučné mená ako L‘Oréal, Nivea alebo Coca Cola. Aby mohla byť značka so svojim produktom prihlásená do WorldStar Awards, musí vyhrať národnú súťaž a parfém Swiss Army Rock bol celkovým víťazom vo švajčiarskej edícii Swiss Packaging Audience Award.
Ako sa vyjadril Matthias Seyfang, CEO parfémovej divízie Victorinox Swiss Army Fragrance AG,: „V prípade Swiss Army Rock sa nám podarilo uspieť s implementáciou niečoho úplne nového. Po prvý raz bol v kozmetickom priemysle použitý ako baliaci element naozajstný kameň a Victorinox emblém na flakóne bol zhotovený z bridlice. Každý flakón parfému Swiss Army Rock je preto absolútne jedinečný, čo zvýrazňuje unikátny charakter tejto vône.
Viac informácií nájdete priamo na stránke victorinox.sk pod produktom Swiss Army Rock.
Späť